بازالت ماکو

ساخت وبلاگ

سنگ تراورتن - سنگ بازالت ماکو

سنگ تراورتن یک نوع سنگ تزئینی است و در گروه سنگهای متخلخل آهکی قرار دارد. این سنگ بدلیل الگوی فوق العاده و تنوع رنگ آن یکی از بهترین انتخابها برای نمای ساختمانها به شمار می رود.

محصولات شرکت بازالت ماکو :

بازالت ایران

بازالت تهران

بازالت ماکو

سنگ بازالت

بازالت

در این مقاله به معرفی سنگ تراورتن می پردازیم و با ویژگیهای این سنگ ساختمانی بیشتر آشنا می شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سنگ تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن که از دسته سنگهای متخلخل آهکی است از رسوب چشمه های گرم به جا مانده و حفره هایی هم که روی این سنگها قرار دارد به خاطر وجود گازهای محبوس در این آبهای گرم است.

سنگ گرانیت

گرانیت بازالت

سنگ آندزیت

گرانیت اندزیت

از این سنگ در دیوارها، نمای ساختمان ها، کف استخرها، سنگفرشها، کفپوشها و … استفاده می شود و با توجه به اینکه این سنگ در رنگ و کیفیت تنوع بالایی دارد دست افراد علاقمند را جهت انتخاب بهتر باز گذاشته است.

تاریخچه سنگ تراورتن

از این سنگ در کولوسئوم در روم باستان قرنها پیش استفاده شده است و امروزه هم در نمای ساختمانها با عنوان نما رومی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از نماهای ساختمانهای آلمانی و آمریکایی هم سالهاست که با سنگهای تراورتن تزئین شده اند.

لودویک میس ون دروهه طراح آلمانی آمریکایی آثار بسیار زیبایی با سنگهای تراورتن ایجاد کرده است که از مثالهای تاریخی استفاده از این سنگ است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت , بازالت ایران , بازالت تهران , سنگ اسپراخون , سنگ آتشفشانی , بازالت شمس آباد , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ آندزیت , گرانیت اندزیت , بازالت ماکو , بازالت ساختمانی , بازالت نما, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 19:42

گرانیت بازالت - سنگ بازالت ماکو

گرانیت بازالت یا سنگ خارا از فراوان ترین سنگهای روی کره زمین است و از انواع سنگهای آتشفشانی و آذرین درونی است. بافت گرانیت بازالت دارای دانه های درشت است به طوری که با چشم غیرمسلح هم قابل دیدن است.

سنگ بازالت

با توجه به کانیهای گرانیت و شیمی آنها این سنگ در رنگهای متفاوت از صورتی، خاکستری و مشکی در دسترس است.

سنگ گرانیت یا خارا بعلت مقاومت بالا معروف است و در ادبیات هم سنگ خارا نماد انسانهای مقاوم در برابر روزگار و سختی هایش است. در این مقاله به معرفی سنگ گرانیت بازالت می پردازیم پس تا پایان مقاله با بازالت ماکو همراه باشید.  

محصولات شرکت سنگ بازالت ماکو :

سنگ گرانیت

سنگ نمای ساختمان

سنگ آندزیت

سنگ اسپراخون

سنگ آتشفشانی

بازالت

خرید بازالت

قیمت بازالت

سنگ گرانیت بازالت:

این نوع سنگ در ساخت بناها از گذشته تا امروز از اصلی ترین و اساسی ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید زیرا با توجه به ویژگیها و خصوصیاتی که دارد ایمنی، عمر طولانی و دوام بالایی دارد که این مزیت در ساختمان سازی بسیار مهم است.

این سنگ از سخت و سفت شدن توده های مذاب تشکیل میشود و ترکیب آن از سنگهای فلدسپات، کوارتز، میکا و پلاژیوکلاز است. وجود سیلیس یا کوارتز مقاومت سنگهای گرانیت را بالا می برد و دوام آن را زیاد می کند.

قیمت سنگ گرانیت بازالت:

قیمت این سنگ به عوامل گوناگونی مثل ابعاد سنگ، قطر، کیفیت فرآوری و آنالیز سنگ وابسته است. گرانیت بازالت زمینه ای طوسی یکدست دارد که خلل و فرج زیاد دارد و لکه های مشکی کمابیش در آن دیده میشود.

گرانیت بازالت در معادن ایران هم وجود دارد و استخراج می شود و بصورت اسلب، چرمی و سابیده فرآوری میگردد. این سنگ قیمت بالایی دارد و بدلیل داشتن رنگ زیبا و خاصش منحصر به فرد است. خواندن ادامه مطلب گرانیت بازالت

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت , بازالت , گرانیت بازالت , سنگ اسپراخون , سنگ اندزیت , سنگ آتشفشانی , گرانیت اندزیت , بازالت ایران , بازالت تهران , بازالت شمس آباد , خرید بازالت , قیمت بازالت , سنگ بازالت ماکو , سنگ نمای ساختمان , بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 116 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 19:09

قیمت سنگ گرانیت اسپراخون- بازالت ماکو

قیمت سنگ گرانیت اسپراخون به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به این عوامل پرداخته می شود. ابتدا سعی داریم شما را بیشتر با این سنگ آشنا کرده و سپس اطلاعات جامع و کاملی در مورد سنگ اسپراخون به شما ارائه کنیم و در پایان شما را با شرکت بازالت ماکو که ارائه کننده انواع سنگها می باشد آشنا کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

از محصولات شرکت بازالت ماکو دیدن کنید:

سنگ بازالت

بازالت

سنگ نمای ساختمان

سنگ آندزیت

سنگ گرانیت

اسلب بازالت

تاریخچه سنگ گرانیت اسپراخون

سنگ گرانیت اسپراخون که سنگ اسپراخان هم گفته می شود اولین بار در روستای اسپراخون در استان آذربایجان غربی استخراج شد.

این سنگ که جزء گرانیتهای قدیمی است و در آثار باستانی شمالغرب کشور به وفور یافت می شود در اثر سرد شدن مذاب خارج شده از کوه آتشفشان به وجود می آید از کانی های کوارتز، فلدسپات، میکا و کانیهای دیگر تشکیل شده است و سمبل سختی، مقاومت و دوام است.

سنگ گرانیت اسپراخون رنگ صورتی مایل به خاکستری دارد البته در رنگهای قرمز، خاکستری، مشکی و سبز نیز یافت می شود.

این سنگ بافت یکنواختی دارد و تخلخل بسیار کمی دارد و در برابر حرارت مقاومت بالا دارد. بدلیل مقاومت سایش بالا درخشندگی و صیقل پذیری بالایی دارد.

سنگ اسپراخون در مکانهای پرتردد بیشتر کاربرد دارد زیرا دوام بالایی دارد برای همین در سنگ فرشها بیشتر از آن استفاده میشود.

در کف پارکینگ ها هم کاربرد دارد چون فشار وزن ماشینها را تحمل می کند و نمی شکند. جذب آب این نوع سنگ هم کم است.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت ,سنگ اندزیت ,سنگ اسپراخون ,سنگ آتشفشانی ,گرانیت بازالت ,گرانیت اندزیتی ,سنگ آتشفشانی ,بازالت ,شرکت سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 20:49

سنگ اندزیت

سنگ آندزیت از جمله سنگ های آتشفشانی است.که به رنگ های مختلفی یافت می شود. به دلیل موادی که در بافت این سنگ وجود دارد از زیبایی و استحکام خاصی برخوردار است. از همین رو در ساخت بناهای تاریخی و نمای ساختمان به وفور استفاده می شود. تا انتهای مقاله بازالت ماکو را همراهی کنید تا شما را با ویژگی های سنگ آندزیت بیشتر آشنا سازیم.

سنگ بازالت

بازالت

بازالت ایران

بازالت تهران

خرید بازالت

قیمت بازالت

سنگ نمای ساختمان

معرفی سنگ آندزیت

آندزیت یک سنگ آتشفشانی است.که از نام کوه های آند در آمریکای جنوبی گرفته شده است. معمولاً خاکستری رنگ است. نوعی سنگ آتشفشانی است که وجود فنوکریستهای پلاژیوکلاز، پیروکسن و گاه الیوین در خمیره ای غنی از پلاژیوکلاز از مشخصات آن است.

آندزیت ها پس از بازالت ها فراوان ترین سنگ های آتفشانی محسوب می شوند. از ۷۲۱ آتشفشان فعال جهان، ۴۴۲ آتشفشان به آندزیت ها تعلق دارند. آتشفشان های آندزیتی اغلب از شدت فوران زیادی برخوردار هستند.

سنگ های آندزیت اغلب به همراه بازالت های کالکوآلکالن، داسیتها و ریولیتها یافت شده و از آن ها برای نقشه برداری مناطق فرورانش باستانی استفاده می شود. زیرا آتشفشان های آندزیتی در پوسته اقیانوسی بالای این مناطق تشکیل می شوند.رنگ آندزیت ها خاکستری و خاکستری مایل به آبی هستند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت ,بازالت ,سنگ بازالت ماکو ,سنگ نمای ساختمان ,سنگ گرانیت ,گرانیت بازالت ,گرانیت اندزیت ,بازالت ایران ,گرانیت تهران ,سنگ اندزیت ,بازالت شمس آباد ,سنگ بازالت ماکو ,بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 19:00